|
|
|
|---|---|
Dufvis |
Sitter här och lurar på att försöka byta ut min nuvarande knopp till en annan med belysning. Blivit erbjuden att köpa en knopp som suttit på en M Coupé -00. Svart skinn.....Hur ser en sådan ut? Någon som har foto? Vilka andra knoppar passar? Är det endast E36 eller funkar E46 likväl? //DD |
|
Glöm inte den mest uppenbara skillnaden att vissa e46:or är sexväxlade medan z: an bara har fem. Ibland ser man inte skogen för alla träd ;) Har tyvärr inget foto men om du går in på www.leatherz.com så finns det en rad olika knoppar där den svarta skinn original finns på bild har jag för mig.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Glöm inte den mest uppenbara skillnaden att vissa e46:or är sexväxlade medan z: an bara har fem. Ibland ser man inte skogen för alla träd ;) Har tyvärr inget foto men om du går in på www.leatherz.com så finns det en rad olika knoppar där den svarta skinn original finns på bild har jag för mig.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Här finns bilder och artikelnummer på en massa BMW original-knoppar: Länk ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Dufvis, Har för mig att knoppen beror lite på övrig inredning. dem med fejkträ har en typ av knopp dem med läder/plast på mitkonsolen en annan och dem med plåtbelägg ännu en annan... mbolo: det finns inga sexvexlade M coupe mbolo: det finns inga sexväxlade M cuupe ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.