|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har ett par frågor angående sportchassie till E30. Jag har (enligt tidigare ägare) sportchassie på min E30. Är det någon som vet ungefär hur mycket sänkt bilen blir med detta? Och vilket märke är det på stötdämparna och fjädrarna? Länk Tacksam för svar! | |
Aldric |
Cirkus 2 cm runt om har jag för mig, nån annan vet garanterat exakt hur många mm det rör sig om. Det andra kan jag dessvärre inte hjälpa dig med, men jag kan tala om att Sachs Racing dämpare fungerar jäkligt bra i en E30 ;) |
|
Sänkt 18 mm. Tror dämparna är Bilstein som orginal. Mr C |
|
| 2cm och 18mm. Orginal E30's är ju höga som en jeepar. Min är inte lika mycket sänkt runt om heller den är mycket lägre fram. Men det kanske har att göra med att någon har sänkt den ännu mer? | |
| Ingen som vet mer exakt vad som ingår i detta paket? | |
|
15 respektive 17mm ska det nog vara på 318is iaf. Det som ingår (är annorlunda) på en 325i är: Hårdare och lägre fjädrar och dämpare. Både Boge och Bilstein dämpare förekommer. Samt en bakrekränghämmare på 14,5mm i stället för 12mm. |
|
| Ok, då har jag fått mig en liten uppfattning! Tackar för svaren! | |
|
M-technic chassie med bilstein gasdämpare fram, bak vet ja inte 20mm sänkt runtom. e30 ska va jättesänkt:) då e dom fina:) Ja har 60/60 men ska bli lägre fram BmwBasti |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.