|
|
|
|---|---|
myran |
Kan det vara så att man måste ha en universal som man limmar på motorblocket.Det var ett pris på detta som inte liknar något annat typ 2500:- har någon hittat något billigare eller har en undangömd? Hör av er. Myran |
|
DEFA har värmare till 540, jag har monterat på dom själv, fungerar kanonbra, dom är av typen "strykjärn" som man fäster med en bygel. ######## # PAJALA # ######## |
|
myran |
DEFA har ungefär det priset som jag fått 900:-x2 för värmare+monterings sats och kabel skulle nog bli det samma.Har någon testat med en sådan som man sätter i en slang? Myran |
Lars Mellstrand |
Jag har fått pris inkl kablaget in i kupén på DEFA vilket låg mellan 3140:- till 3600:- beroende på rabatt, så under 3140:- kommer du nog ej . Lasse |
|
fast pris på BMW är 8400 (02) för motor o kupevärm. inkl. montering. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Slangvärmare är inget att rekomendera till nyare bilar där dagens system inte är "självcirkulerande" som det var på äldre bilar. ///MVH Hasso Länk |
Lars Mellstrand |
fast pris på BMW (CarClinic i Mora) är 6500 (2003-10) för motor o kupevärm. inkl. montering. Lasse |
myran |
Man får köra många mil med en törstig540 om det ska gå i hopsig men så har man ju lite bättre komfort med. Myran |
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Är det dumt att försöka låta montera en traditionell doppvärmare på en sexa? Jag har ett paket liggande som jag köpte på rea för några år sedan, och den ska passa enligt beskrivningen. Det är så trångt så jag klarar inte av att göra det själv. Det är en Calix. Mvh Rolf Black shining beauty |
Lars Mellstrand |
Myran! Att tänka på är också att en sliten V8 kostar en del att renovera, det är inte bara konfort i en motorvärmare utan slitage också. Jag har ställt mig samma fråga, om det verkligen är värt pengarna men som sagt det kan bli dyrt med renovering. Redan nu har vi minusgrader nästan dygnet runt så jag ska nog in med en snarast. Lasse |
myran |
min har gått 12000mil så den håller nog åt mig men jag kan ju bevara den åt nässta Myran |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.