|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har ändrat bakljusen på sin 7.a E32.a Tycker dom ser lite trista och antika ut. Lite bildtips eller förslag, //vänligen | |
|
Varför inte byta till vita blinkersglas ? Länk Eller var det något mer avancerat du var ute efter ? Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Du tona dem röda eller svarta, fast det är förstås olagligt... Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Var köper man vita blinkersglas bak till E32? Någon som vet? Det är mycket snyggt!!! | |
|
Här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Eller kanske körriktningsvisare i bilens färg, vilket även ger "helröda" bakljusglas... Se länken i min profil... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Snygg bil Jesperado |
|
Ras.mus |
Men är inte 800:- paret lite väl grisigt för ett par plastbitar= Inte så att de är lagliga heller så? |
|
Kostar att ligga på topp ;) De här glasen togs fram efter en förfrågan och påtryckning från bla. mig. Glasen är ju en avgjutningfrån orginal så de har ett E-märke som på sätt och vis placerar dem gråzonen för gk. Kan väl till viss del hålla med om att det kan tyckas vara i prismässigt överkant. Men formarna har tydligen inte lång livslängd + att flera glas kasseras pga. luftbåsor. Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
Ras.mus |
Jo, det stämmer nog... Sen är kanske inte volymerna särskilt stora och så ska vinst göras så... Sen E-märkningen är ju inte ens så det räcker till gråzonen! E-märket finns ju där även om man t.ex. målar dem... Snarare tvärt om, de är falsk-märkta och det borde nästan säljaren kunna åka dit för! Farligt farligt... :-) Jo, det kostar o ligga på topp. Sen kanske inte E32 är riktigt topp men det kostar ändå! |
|
Jesperado, två små frågor...när man tittar på dina bilder på hemsidan och ser din bil innuti, så ser det ut som det lyser svagt, svagt rött vid växlläges markeringarna i mitt- konsollen...har du belysning där?? I så fall, hur har du gjort det?? Eller så är det "reflexer" i fotot...fråga 2: Vilket skinn har du i din bil? Är det standard eller buffel?? PEO |
|
|
Det hade varit fräckt, men tyvärr är det inte så. Den tidigare ägaren har målat markeringarna till växellägena röda. Det ser inget vidare ut, men jag har inte brytt mig om att fixa det... Inget buffelläder, tyvärr... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.