|
|
|
|---|---|
|
Hej 1:Passar endast front- och bakstötfångare från en E36 sedan till E36 Touring? eller? 2:Trösklarna passar från alla modeller utom Compact!? eller? 3: M3 Speglarna passar endast från sedan? eller? Hoppas på snabba svar! :-D Mvh Per, snart BMW ägare... (För hoppningsvis...) | |
|
1 ja, sedan bara 2 nej sedan trösklar funkar bara 3 beroende på fästplatta hoppas du e nöjd nu;::. |
|
|
Mycket nöjd! Tack! /Per BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN, VI LEDER DEN! |
|
M-FREAK |
Front o bakkjol passar från både sedan o kupe! Jag har front,bak,kjolar från en cab och det passar iaf! mvh |
|
Ang trösklarna så är det samma trösklar till både sedan/kombi som till coupé. På borrmallen som jag köpte på BMW så fanns det bland alla hål man skulle borra ett specifikt hål för sedan och ett för coupé. /Rickard |
|
|
Längden på trösklarna e inte samma på kombi/sedan som på¨coupe, jag har mätt. Coupe front o bakkjol passr ej kombi/sedan om du inte gör om fästen mm. |
|
M-FREAK |
Märkligt att mina trösklar passade från cupe då????????? |
|
Nu blev det rörigt... M-Freak: Din bil är är ruskigt snygg!! /Per |
|
|
M-FREAK: aja min sidokjolar passade ialla fall inte alls. du kanske har nått special iallafall, men annars så Passar Inte 5dörrars på 3dörrars: längden Är olika! aja så e de me det trevlig helg!! |
|
|
Längden är inte olika. Listerna har samma best nr oavsett om det är sedan coupé eller touring. /Rickard |
|
|
Gör århundradets lyft av denna tråden!! :P Enl art nr så stämmer inte coupé o limons front överens men ändå så har några en coupé front på en limo/touring osv.. Nån som me säkerhet vet hur d VERKLIG ligger till?? Kan få köpa ett M3 coupékit billigt som attan så e väl bara o handla o prova egentligen men kul om nån vet säkert! ;) |
|
| jag monterade en front från coupe på en sedan i vintras och det passade perfekt. | |
| Låter ju utmärkt!! Märkligt att dom har olika art nr när man kollar upp dom men e väl bara o handla o se hur d passar! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.