|
|
|
|---|---|
Mattias Larsson |
Ja vad kan man få för en sådan? Import, 7500 mil. * Svartmet (nerlackad) * Dimljus * AC * Läderklädsel * Elhissar I övrigt standard. Mvh Mattias |
patrick0209 |
hej på www.bytbil.com ligger en sån på 79,900kr och en annan på 139,000 kr så du kan säckert få ut minst från 70,000 till 75,000 kr MVH Patrick |
Mattias Larsson |
Glömde, har även ASC, vet inte om det är standard. Även 15" sommarhjul (lättmetall) och vinterhjul. Mattias |
Mattias Larsson |
Några fler tips? mvh Mattias |
Mattias Larsson |
Provar igen, hoppas på mer respons. mvh Mattias |
|
Synnerligen välutrustad iaf, compacter brukar annars vara tämligen "rena" vad gäller utrustning. Jag tror som Patrick att du får någonstans kring 75', mycket mindre tycker jag inte att du ska nöja dig med. Hade det varit någon annan modell än just compact hade du säkert kunnat få ut en sisådär 10' till. /Erik |
|
|
Mattias! Kollade på annonser i Tyskland- en fin -98 med läder kostar 80 - 85 tusen ungefär.. Tycker dock att Compact har ett lågt pris i Sverige. Modellen är ganska ratad av BMW-fans.. I Tyskland verkar det vara övervägande damer som kör bilen.. Gissar på ett pris runt 80:- Och vad tror Du själv?? |
|
Mattias Larsson |
Man tackar för lite respons. Ja, det verkar ligga i det spannet som jag hade tänkt mig. Jag ska väl försöka med ca 80´ så får vi se vad det kan ge för resultat. Den är ju som sagt rätt välutrustad för att vara en compact. Det är ju min "dam" som kör den nu och hon är väldigt nöjd med den. Tack än en gång, Mattias |
|
65-70000 får du nog för den, inte mer |
|
Mattias Larsson |
Tänkte bara uppdatera lite. Det är sällan man får reda på vad resultatet blir vid försäljning. Bilen såldes för 82,000:- så det blev väl vad jag hade hoppats på. Kan väl upplysa om att jag inte satte ut bilen vid tidpunkten för denna förfrågan utan för ett par månader sedan. Annonserade för 89,000:-. Tack för råden. Mvh Mattias |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.