|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle behöva ha tag i ett billigt chip till 325 e30-88. Jag är enbart intresserad av att höja varvtalsstoppen då jag ska köra smt6 är det tänkt.(turbobygge) Är D möjligtvis någon som sitter på någon bra länk? | |
|
www.318is.de Jag köpte ett därifrån, kostar 500:- funkar kanon! |
|
|
asch..kan ju inte tyska.. Nu har jag hittat en bil iallafall Johan.(4d iofs..) (pratade med dig på kinnekulle) men jag hittar inget garage som det ser ut nu,ska bygga motorn/ köpa grejerna i vinter och sedan till våren blir det snabbt montage. ;0) när kan man få hälsa på i garaget då? |
|
|
hmm..hittar inget om chip på sidan..help me out here! ;0) Up.. |
|
|
Jag hittar inte heller den information som fanns där förut angående hans egentillverkade chip. Du kan göra så här att du skickar ett mail till honom. mario@318is.de når du honom på. Skriv i ditt mail vad du har för box nr. och motor/bil. Kanske kan vara bäst att fråga om han fortfarande säljer dessa chip. /Anton |
|
| bumpar denna lite.. | |
|
Har sett att Bäckis här på forumet har chip... MVH Robban |
|
|
har mailat mario på is.de,får se om jag får nåt svar. postar här sedan. |
|
|
nepp.. only for the 318is..vafan.. :0( har ju ingen större lust o pröjsa 2 papp för att ta bort varvtalsspärren.. snart är det inget biligare att köra smt6 istället för eftermarknadsstyrning .. |
|
|
powerpak: Jaså det är du som är här! Tja! Jag har heller inte fått tag i något garage än, sedan kompisens garage bytte ägare blev det för dyrt för att ha kvar... 2000 för ett dubbelgarage utan vatten +el. Usch... Får snart bli att ställa ner i centralgaraget, har en plats där som jag kan hyra och jag har ju i pincip min motor klar så den ska ju bara i till våren. Ska plocka upp en diff som jag har och byta lite bussningar i vinter endast. Strunta i SMT6, börja med megasquirt bygge istället. Eftermarknadssprut för 1000:- som du bygger själv. Vi är 6st karlskogingar som bygger sådant nu vad jag vet, så hjälp finns det att få ;) Länk Klockren lösning för billiga pengar! |
|
|
Japp,visst e det jag! finns det nån svensk sida eller forum? |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.