AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
779

Santoriniblå?

Crusty
Är det nån mer än jag som äger en såkallad Santoriniblå E36? Den e liksom volvo 850 blå.
jag har aldrig sett nån som har en likadan, och på dämpar tornet står det "sonderlack". så det e ju tydligen en speciallack, den har även blå M3 ratt, växelspak, handbroms! Är det fler än jag som äger en sån här bil?? Tacksam för svar!!

"The Blue BMW"
Kowalski
Hej Crusty!

Jag har också en blå 318 fast min är samoablå- metallic, dvs silvermetallic med en svagt blå nyans. Jag bor också i skåne (Lund) och är den enda (?) som har denna färg i denna stad på en E36. Om detta tyder på dålig smak vet jag inte, men jag gillar min färg skarpt, särskilt snygg är den till de nyförskaffade 15'' BMW-alufälgarna :-)

"Vad som helst men inte vit eller röd"
Crusty
Samoa blå?Hmmm...har jag nog heler aldrig sett! min bil e liksom inte metallic lack utan mer som den pippigula M3, fast i blå!
Finns detv ingen klubb för BMW me udda färger?
Mangemannen
Crusty.
Känner till färgen.
Har själv funderat på att lacka om min bil i den färgen.

Någon som vet vad en komplett omlackering kostar???

// Magnus
Crusty
DYRT! tyvärr! Det kostar ca. 1000:- o lacka en vinge, så att lacka om hela bilen e nog inte så billigt!

"The Blue BMW"
Diesel_Power
ska du lacka om motorutrymme, dörrposter å allt sånt så gåre lös på iaf runt 15k för soölid lack å mer ändå för metallic, på en seriös verkstad iaf

Turbo Diesel är det enda rätta
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
En kompis hörde vad det skulle kosta på en E30 med vanlig Alpinvit det skulle gå lös på ca 13000:-

//Cosmos
Söker 520 E28 eller 323 E30!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.