|
|
|
|---|---|
Crusty |
Är det nån mer än jag som äger en såkallad Santoriniblå E36? Den e liksom volvo 850 blå. jag har aldrig sett nån som har en likadan, och på dämpar tornet står det "sonderlack". så det e ju tydligen en speciallack, den har även blå M3 ratt, växelspak, handbroms! Är det fler än jag som äger en sån här bil?? Tacksam för svar!! "The Blue BMW" |
Kowalski |
Hej Crusty! Jag har också en blå 318 fast min är samoablå- metallic, dvs silvermetallic med en svagt blå nyans. Jag bor också i skåne (Lund) och är den enda (?) som har denna färg i denna stad på en E36. Om detta tyder på dålig smak vet jag inte, men jag gillar min färg skarpt, särskilt snygg är den till de nyförskaffade 15'' BMW-alufälgarna :-) "Vad som helst men inte vit eller röd" |
Crusty |
Samoa blå?Hmmm...har jag nog heler aldrig sett! min bil e liksom inte metallic lack utan mer som den pippigula M3, fast i blå! Finns detv ingen klubb för BMW me udda färger? |
Mangemannen |
Crusty. Känner till färgen. Har själv funderat på att lacka om min bil i den färgen. Någon som vet vad en komplett omlackering kostar??? // Magnus |
Crusty |
DYRT! tyvärr! Det kostar ca. 1000:- o lacka en vinge, så att lacka om hela bilen e nog inte så billigt! "The Blue BMW" |
Diesel_Power |
ska du lacka om motorutrymme, dörrposter å allt sånt så gåre lös på iaf runt 15k för soölid lack å mer ändå för metallic, på en seriös verkstad iaf Turbo Diesel är det enda rätta |
|
En kompis hörde vad det skulle kosta på en E30 med vanlig Alpinvit det skulle gå lös på ca 13000:- //Cosmos Söker 520 E28 eller 323 E30!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.