AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
710

Finns det nån MB forum ?

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Är det nån som vet om det finns nån Mb forum som denna ? har sökt litte men har inte hittat nåt .

Keep Your distance this is a BMW ;)
hmmm när jag sökte på "mb AND forum" fick jag upp en massa trådar, bland annat den här: Länk

som i sintur länkar till : Länk som jag tror är sveriges bästa MB-forum. Tyvärr finns det "vissa personer där" som drar ner kvalitén sjukt mycket, alla som läst på forumet vet nog vem jag talar om.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Tack kalle , jag hade fakiskt inte sökt på denna forum sökte bara på nätet :)

Maxad:

Ser jag rätt på äager följande bilar??

Berätta mera mejla privat om du vill tack
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
starre :

japp . fick den i fredags faktiskt , den kändes litte mer ovanligare än M3a o så fallde jag för inredningen :) , jag kan maila dig några bilder på den när jag har hunnit ta några , har du kört nån sån ? vi kan jo träffas vid nån tillfälle o så kan du kika närmare på den om du vill , annars är det bara fråga på så svarar jag :)

Maxad:

Mejla gärna några bilder:))och ja det vore trevligt att få sig en tur i en annan tysk bil/Tack
starre vad blir det för nåt

maxad vad har du köpt?

jag ska också bytta men det blir en japs och en bmw tourin eller möjligt vis japs touring till en början sen en e39 528it

japsen är bakhjulsdriven med turbo och 200hk styvt org kan bli rolig att sätta tänderna i och se om det går att trolla lite mer pållar

540:in kommer på annons nästa vecka med ca 10 bilder .
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.