|
|
|
|---|---|
|
Min polare funderar på Bmw. Har någon nån kommentar på denna annons. Är det rätt? Länk Hittar inte så många andra 323:or (kombi), så jag är lite osäker på vad jag ska råda han till. Tacksam om någon har nån bra kommentar att komma med. Mvh Anders S. | |
|
Jag tycker bilen verkar fin och välutrustad. Priset går nog att pruta lite på. Dessa små kombibilar betingar vanligen ett högt andrahandsvärde. Just 323:an är nog inte dum. Fin silkeslen sexa med sportigt muller. Dessutom har den kraften som 320 saknar. Det skulle möjligen vara färgen (madeira-violett). Den ser kanske OK på en coupe men till en kombi, njaa... |
|
|
Tackar för din kommentar Stoffe. Det verkar inte så tokigt alltså, tyckte först att det lät lite högt men det kanske är rätt. Den ser ju onekligen fin ut som sagt. Mvh Anders S. |
|
|
Anders E36 Touringen står generellt högt. Sök tex på 328 kombi mellan 95-99 så får du upp ett ganska stort urval i liknande priser. Tex den på LO:s i västerås har inte lika mkt utr men är svensksåld. 328 motorn är 2 klasser värre vrid i, en fröjd att köra. Kollar man sen mot bilregistret hur länge dom vart registrerade hos handlaren vet man ju hur man kan lägga ett ev bud:-) Lycka till. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Kan rekomendera den större sexan 2,8l, var inne på en 523 först, men sedan blev det en 528 för att det föll sig så, har INTE ångrat det!! Simon |
|
|
Jag har en 323 dock ej ngn touring. Motorn är helt perfekt. Skillnaden mot en 328 är mindre än vad du får betala. |
|
|
Hej. Min kompis köpte för 1 månad sen 323 Kombi. Dock hade hans bil M-paket och lite annat lull-lull. Han gav 140.000:- för den (privat). Så nog tror jag priset på denna bil ligger helt rätt om man ser till prutmöjligheten och att den har rikligt med utrustning. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.