AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.082

Komfortstolar E46 Ci?

Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Finns det något som heter komfort strolar på e46:an?

Har halvskinn i min bil, inte sportstolar. Men dem ser inte ut som dem sitter stadard heller. Har ett annan typ av tyg där jag har tyg, Det är det att min vän har också en Ci och hanses stolar är välidigtt hårda att sitta på. Mina är väldigt mjuka. Har liksom mera ull "stoppning" i dem eller nått.., Och det är väldigt stor skilland.

Så jag undrar om det är komfort stolar eller nått? kan någon vänlig själ svara på varför det är sådan stor skillnad på hårdheten i våra stolar.

Mvh
Ulf och Kristian
Det kan inte vara så att din polare har M-sport stolar och du har standard? Inget annat finns på E46:orna vad jag vet. Om du inte kan dra fram främre delen på din stol har du standard. Om du däremot kan "förlänga" din stol som extra stöd för benen har du sportstolar. Sport stolarna har även större sidostöd.

Tyvär vet jag ej mer än så, hoppas det var till någon hjälp =)

///Egget
Länk
Sorry, läste slarvigt =( Såg inte att du inte hade sportstolar.
Då vet jag inte vad du har om du inte har standard. Jag har inte heller hört talas om något annat.
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Ja det är mycket skumt.. Ingen som vet nåt..

Jag vet att min vän har standard stolar. Och jag tror jag ha det också? men varför är mina så mycket mjukare känns som det är stoppning i stolarna. Sedan har jag i för sig en annat mösnter i mina stolar. Men det är väl det individuella valet.

Finns väl bara standard stolar och sport stolar till e46:an Imorgon får jag väl ringa till BMW och fråga.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Till vanliga E46 finns dels standadstolar och som tillbehör sportstolar. M3 E46 har speciella Msportstolar. Sen om man sätter in tex en recarostol eller någon annan eftermarknadsstol det må ju vara hänt.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.