|
|
|
|---|---|
|
HR Inredningar, som säljs av bl.a. Europadelar. Länk Länk Är det någon som har erfarenheter av dessa inredningspaneler? Syns det att det är fuskpaneler, ser det plåttrigt ut eller riktigt fint? Jag tänkte sätta aluminiumpaneler (fast regeringen vill ha ädelträ...) i min COMPIS //Kjell | |
|
Varför inte köpa riktiga grejer istället????? Länk Mvh Carsten |
|
| Det ser ut som om bilderna på de olika "looker" som finns hos Europadelar är "Photoshoppade". Ser också lite billigt ut i mitt tycke. Men smaken är ju som baken. | |
|
Är det svårt att montera så att det blir snyggt ? |
|
| Monteras säkerligen med tejp eller lim. Krävs nog en hel del arbete för att det ska bli hundraprocentigt. Kanske inte svårt, men pilligt. | |
|
Carsten>>> Nu är inte min tyska särskilt god, men det såg ut som interiörstylingen på länken du anvisade också var s.k. fuskpaneler... Det klart att jag vill ha den äkta varan. Jag försökte genom MH Styling beställa en mittkonsol i ren aluminium. Det tog sex veckor från beställning innan de svarade att den ännu inte skickats från tyskland, så jag tröttnade... /Kjelle |
|
|
Fuskpaneler? Hmmm ja jag är verkligen ingen expert men med tanke på priserna och hur de faktiskt såg ut på bilderna så är det nog närmare riktiga grejer än HR-prylarna. Är inte så insatt i industrimaterial men skulle inte interiörstyling som är fräst ur äkta aluminium kosta mer än en Rolex klocka??? Mvh Carsten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.