|
|
|
|---|---|
Aldric |
Tjo Så i kylan här i veckan dog blinkers-brytar-switch-mackapären som sitter vid rattstången, varningsblinkers fungerar fortfarande så det måste vara den delen, det lät dessutom lite konstigt om den innan den avled. Är den svår att byta? Måste jag bort med ratt och hela alltet? Vet nån ca vad den kan tänkas kosta? kthnxbye Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
Aldric |
Ho-ho? Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Montera på sånadära körriktningvisare dom hade förr ;D Grymt ju! |
|
|
Veva ner rutan och hiva ut nävarna. ;) Nej, men öppna rattstången och kika vad som har gått snett. Är det själva blinkersspaksmekanismtjosangrejen som har havererat så finns det säkert en väl fungerande på skroten. |
|
Aldric |
Var själv inne på att veva ner rutan vilket resulterade i att fönsterveven gick av i kylan .. *ASG* :) jävla skitbil Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
de har jag en i reserv hemma =) fönster vev allså Min bil: Länk |
|
| Va!! skicka mej den genast! behöver en verkligen,alla på skroten sitter fast nåt så gruvligt hårt+ att de är fula som stryk.. ;0) | |
Aldric |
Jag springer till Micro och köper röda fönstervevar i borrad aluminium tror jag .. ;) |
|
NEEEEJ!!! Du bidrar till förpestning av E30... jag lovar dig att om du köper såna så kommer jag personligen se till att dom försvinner från bilen :) jag har nämligen en kompis som är jäkligt duktig på att bryta av fönster vevar, jag har bytt fönsterveven på passagerar sidan 3 gånger!!! fast jag har kommit på hans teknik, pröva själva att försöka stänga dörren med hjälp av fönsterveven :) Kan tillägga att han inte får åka i framsätet nåt mer... ibak finns det ju inga vevar han kan bryta av :) |
|
Aldric |
Vevar från en Porsche 911 -84 då? ÄR DET OK MONSIGNORE DEEJAYWASP?!?!? *S* :) |
|
haha..e30.s förfall..hoho.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.