|
|
|
|---|---|
| Hej! För ett år sen bytte jag casterstag och stabiliseringsstag, eller vad dom heter. Allt blev perfekt. HAr sen dess inte haft några problem försän nu. Nu har jag fått tillbaka samma "klonkande" ljud som förr. Ska inte casterstagen hålla längre?? Kan det vara nåt i bakvagnen som låter illa? Det är svårt att höra menjag tycker det låter som det kommer från framvagnen trotts jag bytt allt där. Vill tillägga att jag har varit och gjort framvagnsinställning och det var där efter som ljudet uppkom. Vad ska jag göra? Byta casterstag igen?? Mvh Anders. | |
| Prova att byta undre bärarmen den här gången....och ja visst det kan vara bakvagnen också klonkar det nar du växlar så är det i regel silentblocken | |
|
Efter att ha bytt bägge stabiliseringsstagen och den vänstra främre bärarmen (p.g.a. besiktningsanmärkning) så kvarstår fortfarande ett visst "klonk" från framvagnen. Stötdämparna verkar vara ok så min nästa operation blir att försöka kolla de främre fjäderbenslagringarna. En liten större operation som dock får vänta ett tag. Det finns massor med saker som kan låta från framvagnen på en E-34a..... Olle D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.