|
|
|
|---|---|
| ER TAKKSAM OM NOEN ADRESSER TIL NOEN SOM GJØR BRA JOBB PÅ RENOVERING AV BBS RS FELGER RUND GØTEBORG OG BOHUSLEN. | |
|
Prova att söka på google, eller på www.eniro.se På eniro kan du söka i gula sidorna online. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Vet ej om det är för långt bort men kolla här Länk //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Kolla med dom som ligger vid Lexus på mölndalsvägen. Kommer tyvärr inte ihåg vad dom heter men jag fick riktade mina fälgar där och jag är nöjd. Om du är medlem i hyresgästföreningen så får du bra rabbatt. Fick riktade 4 fälgar för 1800kr med rabatten... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Kolla med dom som ligger vid Lexus på mölndalsvägen. Kommer tyvärr inte ihåg vad dom heter men jag fick riktade mina fälgar där och jag är nöjd. Om du är medlem i hyresgästföreningen så får du bra rabbatt. Fick riktade 4 fälgar för 1800kr med rabatten... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Oj det blev lite dubbelt här... Glömde att säga att Mölndalsvägen ligger i Göteborg. Maila mig så kan vi kanskje ordna så du får låna min rabatt lite... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.