|
|
|
|---|---|
|
Tjosan , håller på att renovera bilen och har köpt mej sportstolar. Har svetsat mig ett fäste till förarstolen och gjort det fast. Dvs det går inte att tippa fram och jag har en coupè. Går det igenom ? // Giv en olle! å gär`n rivar! | |
|
Går inte passagerarstolen fram heller att vika kan det bli problem. Då har du "påtagligt försvårat insteget till passagerarplatserna", vilket inte är tillåtet. Men det räcker bra med en vikbar stol! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Okej ..bra för det är så jag hade planerat att ha. Jesperado: Jag har använt mej av original fästet och bara svetsat på en ram på fästet och sen bultat fast fästet i stolen med 4 st m12 :er. Det är inte för vekt byggt det då ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det låter tillräckligt, sitter det bättre original? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Går det inte att göra en regbesiktning å skippa baksätet, allså regga bilen för 2 pers? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Visst går det... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Det har jag tänkt att göra till våren när bågen sitter på plats. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jesperado : Jo, det gör det ... har dragit ett par varv med MIG:en runt varje fäste till ramen och ramen är 4 stycken profilrör. Men kommer inte ihåg dimensionen på dom. Men dom är ganska rejäla för jag ville få upp stolen på höjden litegranna. Men inte så stora så att ramen syns iaf. Ser faktiskt rätt snyggt ut. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Menade givetvis nej. Är ganska säker på att det sitter bättre nu ... snålade inte med tråd och värme då jag svetsade det iaf. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.