|
|
|
|---|---|
| någon som har monterat en webasto bensinvärmare i en m5.e39. och i så fall var .det verkar rätt trångt överallt mvh. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
På 540 sitter den inne i frontspoilern innanför nedre mindre innerskärmen på vänstersida som exempel. Men det kanske inte finns nån plats på M5.?? ///MVH Hasso |
|
JAg vet ett fall då den monterats innanför innerskärmen mot torpedväggen men det blir lite slangdragning dit. Kolla med Engstrands Bil&el, +46 -8 800449 de är duktiga... Asken |
|
|
Jag tar upp denna gamla tråden... Någon som har lite tips på en bra bensinvärmar-variant till E39:an? I mitt fall M5.. Mvh Micke |
|
| Jag är snarare intresserad av att hitta någon som kan montera elektrisk motorvärmare till M5 e39. Tips? | |
|
mrz: Ring BMW och kolla vad som finns. Det kanske bara finns ett märke och då är det inte så svårt att välja, inte sant?! Peter U: BMW eller Per Larsson Bil & Motorteknik i Huddinge är två förslag. Telenr finns på www.eniro.se M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| STEPHAN: Tack för tips. BMW och Webasto har inte, men jag skall kolla med Per Larsson. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.