|
|
|
|---|---|
| Vad tror ni en sån bil ska va värt , den är svart mett med beige skinn , elcab , import 00 så det är ingen ny import o jag har haftd en sen dess , 16" original , mellan datan , vad jag vet så är allt annat original på bilen alltså ingen extra utr , med 12 på mätaren o full historik , vad på väg o byta in den igår men efter budet så var jag nära att ramla bakåt ville bara veta om de har sjunkit så pass eller det va bara en rent skambud | |
|
110-120´ ? Länk Länk |
|
| Anders S. det va ungefär vad jag hade tänkt mig också , ca 120 , men när försäljaren säger att jag får 60 för min då blir man jo fundersam , o påpekar att jag har dåliga däck o bromsar fram , men inte kostar nya däck bromsar 60 tusen :)) , aja man blir bara förbannad gång efter gång när man går till en bilfirma , varför är alltid deras bilar perfekta o kundernas s**t | |
|
Ja, dom ska ju visserligen tjäna lite pengar på den. Men 60´ ! :) Ja ja, fråga vad du får för den om du kommer in med splitternya däck och bromsar då.. :)) Länk Länk |
|
|
Fick iväg bilen idag för 139000;- så det borde va helt okej tror jag Keep Your distance this is a BMW ;) |
|
|
Det var bra betalt, inte minst denna årstiden... Gratulerar. Länk Länk |
|
| man tackar :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.