|
|
|
|---|---|
|
Länk Snyggt eller inte det är ju upp till var och en. "Riktiga män luktar diesel" | |
|
Gå in under nyheter. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
extraljus ska det förstås va men det förstår ni nog =) "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
En sak e iallafall glasklar ! Ska det va extraljus på em BMW så ska det vara av denna diskreta modell. // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Hoho, 2270 pengar för en ramp med 4 st. lampor.. Smakar det så kostar det iaf! Kan ju garantera att om jag skulle smacka dit en sån ramp så skulle jag hamna bakom första bästa grusbil, och sen skulle 2 reflektorer vara ute ur leken innan jag ens hunnit slå på dom :) // Björn Eriksson |
|
|
Björn: de finns ju såndär skyddsglas man sätter över ljusen så det problemet slipper du. men däremot måste skyddet bytas då o då pga. blästring. kan enkelt böja till ett själv mha värmepistol och plexiglas "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Tycker att det är lite "Danmobility" över dem! //Henrik BMWCS #05196 |
|
|
Gräsligt.passar in på någon amerikansk pimpmobile. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
Paap Reeder |
Hej! Är inte dessa istf ficklampa i handskafacket?? Kan dessa pluttar verkligen lysa nått?? MVH /// Paap R |
|
Har dem på volvon och bättre ljus har jag inte varit med om mvh kim |
|
|
kimwe: Köp ett par bosch navigator eller ett par hederliga billiga Big knick så kommer du att se skillnad. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Även Hella har extraljus med ringar... och de är ju "orginalet". Kolla på denna Länk ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
BMW har ju verkligen lyckats med ringarna ( ingen annan kan ju apa efter utan att ropen skalla "BMW-plagiat"...) Huruvida ringarna är snygga eller ej överlåter jag till var och en ( personligen fördrar jag "P-ljus" i extraljusen) men i bägge fall en KAN länsman ge dig en omgång om han är på det humöret... ( och ett besök på ASB för ombes..) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.