|
|
|
|---|---|
| undrar bara S:et finns med i reg.beviset eller om det bara står 518 i där..... | |
|
Det står bara 518i där. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Nähädu Erik! Jag har sett åtskilliga 518iS där det står så i regbeviset! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tillägg: Gäller E28. Och när jag tänker efter så har alla bilar jag kan komma ihåg varit 87:or. 88 fanns ju ingen "vanlig" 518i, så då kanske alla fick heta så i regbevis....? Någon med en -88 som kan dementera eller bekräfta? |
|
| anledningen att jag undrar är att jag har en 87:a med alla tillbehör/utrustning och färger som var specifikt för iS, men i reg.pappret står det bara "i". | |
|
Kalle Hansen: Det är möjligt jag har fel, men i gå in här Länk och sök på modell "518%" modell 1987-1988, så finns det inga som heter iS. (Det tar en stund, men ha tålamod. Man kan också gå in på Länk , "Kontrollera bokning" och knappa in ett regnummer. Kan det vara så att bilmodellen är mer utförligt beskriven på regbeviset än vad man ser här? Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, Så kan det vara, eller så har jag världens sämsta minne. :-/ Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Står endast "I" i mitt reg.bev. också. Angående det där med -88:orna så har jag hört något om att det egentligen inte finns några -88:or alls. Alla skall enligt ryktet vara 87:or men omtypade till 88 års modell och då kanske inskrivna som "IS". Vet dock inte hur säkra uppgifterna är eller några detaljer om det. Kanske någon annan som vet ? //Martin |
|
|
Just, BMW stod med en flock osålda 87or +lite överblivna delar i hyllorna o vips så kom 518is e28-88 till =)),har för mig att dom prånglades till 129,900 ska kolla efter salubladet. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
| Hmm det står 518I hos mig med... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.