|
|
|
|---|---|
bille |
hej! har ett cargard larm 850 som fungerat mkt bra när jag kopplade in en cd,spelare i bilen idag och när jag skulle ut på en provtur så vill bil,fan inte stata vad är de som kan ha hänt? jag har aldrig kopplat nått fel innan å tror ej ja gjort de nu heller de händer ingeting om jag byter kod eller prova med dom funktionerna som finns på larmet vill inte släppa start,spärren men provade å dra igång den å de gick ska de va så? kan man koppla ut larmet helt som man kan starta den? tacksam för alla svar. |
bille |
hallo! ingen som har nått förslag vad jag kan göra för att få igång bilen? |
|
Nu har jag ju inte 850 versionen utan en gammal (9700 tror jag att den heter). Men mitt larm blev helt cirkus efter ett strömfall och det var bara att åka in på verkstaden så fick de koppla in den magiska lådan... Det kostar ju en del, så du ska nog pröva andra tips först, men för mig funkade det inte att bara koppla ur det, då slog immobilizern till så fort man pluggade in den igen. Jag har iofs en separat säkring som jag kunde dra så funkade det igen (konstigt nog, verkar vara hemmakopplat). Nu ska ju inte jag utge mig för att känna till larm, men det lät lite som mitt problem... |
|
bille |
Hej igen! kan man koppla bort startspärren? sitter den på startmotorn i sådanafall? Mvh |
| Startspärren ligger inte bara på startmotorn..när jag fick mitt 850 med immobilitzer monterat så sa montoren att den spärrar på 5 ställen utom på diseln för där går det bara att spärra på 3 ställen..förslår att du ringer till supporten på Lidingö Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.