|
|
|
|---|---|
|
OK, detta är min dag: - Kommer för sent på jobbet pga att jag kör fel. 2 ggr!! - Har glömt parkeringskort hemma, så vi måste åka 1 mil för att hämta det. - Ska montera ihop satelitt navigeringlarmet som börjar ryka och ekspoderar i händerna mina. - Stresser hem från jobbet för att träffa en bildelsfirma som ska ordna skärmar till nackstöden mina. Han jobbade inte idag.. - Kör i butiken och köper mig öl som plåster på såret (lättöl givetvis) och tappar hela påsen i asfalten när jag låser upp bilen. Inte en flaska överlever givetvis. - Förbannad som jag är springer jag och köper samma sak en gång till, sätter mig i skit Golfen och kastar i backen. Givetvis går växelspaken av!! Fick sk*ten i handen.. Det passar perfekt eftersom jag egentligen ska visa upp den till en potensiell köpare i morgon. Annars har jag haft en bra dag.. Allt är relaterat till bil. Ironiskt? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Har du kollat så att inte X5:an står i ljusan låga ?? :-)) Låter inge vidare. Det enda positiva är ju att mogondagen kan bara bli bättre. PS Hoppas Golf speckulanten är händig. // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Hosse: Jag tycker att du ska byta ut lättölen mot något starkare det verkar du behöva. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Haha, ja lite humor hjälper alltid:-) Är jag inte duktig som klarar så mycket på en dag? Dagen är inte slut än, så jag har gömt mig undan i ett hörn soffan med massa kuddar runt mig. Det enda som kan hända nu är väl att Saddam kommer och landar i vardagsrummet eller så eksploderar PCn i knät mitt:-) Adrenalin: En tjej på 35 år... Suck.. Det sket sig iallafall. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
bayern münchen; Skål! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
En tjej på 35 år... Suck.Jag tycker att det låter väldigt trevligt.se bara till att fixa till spaken(växel)så ordnar det sig nog. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.