AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
7.205

BMW på gravstenen

Sida 3 av 4
Do
373
Dodger
3,0S -73
518i -82
518i -84
518i -87
518i -87
535i -89
-->Deliq..du finner mig i de djupa skogarna i närheten av S-linge....
Deliq
>Dodger - OffTopic
Träffade Niclas i helgen och han gav mig lite mer info ;-)
Vi är ju yrkeskollegor... , men jag vet inte om jag känner igen dig
Kanske syns någon gång Ha det

M V H Deliq

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Nu så ! snart så kan ni beskåda "bildbevisen" och resten av mitt lilla äventyr. // CB.

Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Nu så finns "Deliq:s" lilla upptäckt att beskåda på reportagesidan under "Får man ta BMW:n med sig in i himlen?" ett önsketänkande så gott som något.
Hoppas ni uppskattar läsningen // CB.

Länk
CB,

Trevligt reportage! :)) Något liknande ska jag ha på min sten också, har jag bestämt nu! Respekt!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Kalle:
Tack för det. den där biten om kameran e dessutom sann (kanske inte att det berodde på volvon), den e på Nikon i Väsby nu. Bara att hålla tummarna för att jag får tillbaka den till helgen när jag å grabben ska till Sollentuna. // CB.

Länk
helt klart bra reprtage. grymmast var ju fåren i skuffen på 245:an, vred mig av skratt då jag såg det. hehe redan nu börjar man smida nånting inför den dagen man hamnar på det bra nog döa stället ;)

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Ja det var inte helt lätt att vare sej hålla sej för skratt eller hålla i kameran då. Om vi har nån som tycker det ser illa ut så kan jag meddela att dom behövde bara vara i den där rishögen en kort bit. Dom vinglade ut framför mej i Begrshammra och svängde in vid nån hage i Ulriksdal. För er som inte e bekanta med Solna så e de ca 1.5 km.

Länk
MYCKET bra skrivet... Och som sagt... Fåren.. HAHAHAHA

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Ja, det var onekligen den vackraste gravsten jag sett. När jag dör så är det då garanterat en sån sten jag vill ha.

MVH Morgan.

Deliq
>Adrenalin
Bra reportage, kan kanske tillägga att det finns lite roligare objekt i trakterna än de två 240'orna du såg. Fast de står i garage eller lador så det var ju inte lätt för dig att se... ;-)

M V H Deliq

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
RESPEKT att åka 20 mil (baserat på två timmars körning i reportaget) "bara" för att glädja oss andra BMW-dårar.

Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Tack Micke. Route 66 e nog designat för långsammare förare, för det var om jag minns rätt 13,5 mil, men med omvägen hem så blev det ju en bit.

Ps det kanske kvalar in i den andra tråden här om hur BMW-tokiga vi egentligen är. Sambon blev inte lika imponerad dock, vill nu ha skjuts både hit och dit för kan man åka si och så långt för att plåta en sten..........................

Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Ha ha ! min kamera e lagad!! Nu blir det ett fett minneskort och inte en volvo till :-))!! Ska på Street Car Fest i Sollentuna på söndag och hoppas kunna föreviga lite sköna bilar därifrån.

Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Trevligt repotage, har full förståelse för din sambos ifrågasättande men du är nog inte själv om detta garanterat :)))
Lite suspekt med en bil på gravstenen i Sverige, men kikar man på kontinentala kyrkogårdar så är det bilder på bilar,traktorer, motorcyklare åsnor, hästar mm.
De skuffåkande fåren kan ju kanske bli blivande modeller ??:))

///MVH Hasso
Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Petar bara upp denna tråden om nu någon har missat bilderna/reportaget. Kommentarer motages med glädje // CB.

Länk
Nu är det kanske jag som är helt slut i kolan.....men jag hittar inte på ngn bild eller repotage om det där med bmw märke på
gravstenen.

Mvh Mathias
Länk

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Underbart reportage. :)
Ok....tack:)

Mvh Mathias
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.