|
|
|
|---|---|
|
Jag skall byta ut orginalbandaren till en sonyspelare och har stött på patrull. Isokontakten passar fint men vad är den lilla blanka kontakten med 10stycken små hål? Är det antennen eller vad är det. Kan man få tag på nån adapter någostans eller? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! | |
kemi |
Det låter som en cd-växlar kabel… Mitt livs största misstag, BMW som första bil… |
| kemi: Litt off topic; hva mener du med "Mitt livs största misstag, BMW som första bil…"? | |
|
Men jag får ju inget ljud från högtalarna med bara iso-kontakten i så det bör ju vara nåt mer. Sen om det bara är cd-växlarstyrning hur kunde den gamla radion ha radiomottagning då? För i så fall finns det ju ingen antennkabel framdragen. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
kemi |
Morten M: Det är svårt att välja ett annat bil märke när man hade BMW som första bil ;) Mitt livs största misstag, BMW som första bil… |
|
Ingen förutom jag som råkat ut för problem med denna kabel? Låter ganska otroligt tycker jag... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
En iso kontakt består av 2 delar ena kontakten matar strömmen och den andra är till högtalarna, My car Länk |
|
|
Och med det vill du ha sagt? :) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.