|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ville bara varna för en skojare jag har bråkat med 3 månader. Sökte en M-front till min 328Ci -e46 i sommras och köpte den via bussgods... Det visade sig att det inte var en M-front, utan M3, Kerscher el dyl. Säljaren som är mycket bra på att snacka, bortförklara och ljuga gjorde sig oanträffbar en längre tid. Men jag lyckades få bussgodds att hålla inne pengarna ett tag, då tog det fart... Fick till sist tillbaka mina pengar från bussgods försäkringsbolag, säljaren lyckades övertyga bussgods om att de repat den vid frakten?!? Men den här killen köper nu tillbaka den skadade M-fronten från försäkringsbolaget för att lura nästa person!! Han bor nära Växjö... | |
| Sicket sätt... | |
|
varför säljer han den inte då som en M3, Kerscher el dyl. front? svårare att sälja sån eller? |
|
| sämre betalt antagligen... | |
328_huggarn |
måste fråga en sak.. hittade du annonsen på blocket för en tid sedan ? |
| Vilken skitstövel! Hade han ingen skam i kroppen människan!? | |
|
Mert, Hubbe, grejen är att jag inte vet vad det var för front. Han hävdade att han köpt den på BMW, men de kände inte igen serie-numrena på den. Kanske var det en e36 e46-look front, tror det var en e46 M3-front??? Det fattades delar, den var repig och det var ingen M-front (som finns i M-sportpaket 2) som säljaren bestämt hävdade. Han skulle bevisa det genom att skicka bilder, kvitto etc...skojare! Nej, annonsen fanns inte på blocket. Men killen försöker nog sälja den snart igen. Funderar på att hänga ut hans namn faktiskt... |
|
|
Lika bra att du hänger ut det... Ingen här vill ha att göra med sådant folk... Usch! mvh Sahlin |
|
| häng ut namnet o emailen på alla sidor du hittar!! | |
| Håper inte han holder til her på forumet da. Hehe. Blackmail! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.