|
|
|
|---|---|
|
Har sniffat upp en 525tds -92, med lite smått och gott på. Är detta en bra bil (överlag alltså)? | |
patrick0209 |
hej bmw_erik det är en bra bil för det är ju en E34 med en 2,5 liters turbo disel s vet jag inte vad det betyder men men det är en bra bil i alla fall jag kan tänka mig att köpa en sådan om det är ett bra pris köp den det är mitt råd OBS:kolla service boken om den är fullstämplad :OBS MVH Patrick |
|
s betyder mer klös... dvs den har intercooler vilket inte tdn har. En riktigt milslukare du köpt! Skön bil överlag e34an.... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Den ligger på 60k, bra pris eller? Seidl front,sidkjol,bak:) |
|
|
Lät lite dyrt nästan, om det inte är en touring alltså? Fast iofs, dieslarna kanske ligger lite högre i pris? Vidare så är det ju också så att skick väger upp mer än utrustning då priset sätts, även om utrustning gör bilen mer lättsåld... Tror i vilket fall att det är en kanonbil du har hittat! // Björn Eriksson |
|
| har den gått långt? 60 är ok om bilen är super, och inte gått för långt, min -93 td touring hade gåt 29994mil när jag köpte den i våras,gav 42k,lite mkt, tycker jag nu när jag sett vad dom kostar i tyskland,hhhmmm.... | |
| tilläg:tycker bilen är underbar, går som f-n och går billigt,mkt snabbare än tex 520 bensinare. | |
|
Ett utdrag från annonsen är j*vligt sugen på denna alltså: "En dieselraket som ser mkt. fräck ut med ett helt seidl tuningpaket. Utrustning: Helt ny 530d turbo (variabelt turbinhus), större intercooler, större spridare, mekanisk dieselpump, sinterlamell, 3" avgassystem hela vägen, elhissar fram, ellucka, centrallås, M3 stil på backspeglar, telefon, 17" splitfälgar." Tack för alla svar, var tidigare inriktad på en e36, men nu får det allt bli en e34 //Erik Vad kallar man en bil som drivs av en kärnreaktor? Svar:Tjernobil |
|
|
Hej bmw_erik! Verkar som om Du tänker köpa/köpt "Dieselmeken's" krutpaket! Här kan Du kolla! Länk Länk Lycka till med krutpaketet! Mvh/Saij |
|
| Och visst ÄR det en härlig bil, hustrun kört 16-17000 mil under 6 år med en 525TDS i princip helt bekymmerslöst. Bara att sköta oljebytena och använda BRA olja! | |
|
Priset är jättehögt för en standard 525 tds -92, men om det är Dieselmekens gamla så är det en fråga om att betala för allt extra.. Min 525 TDs-92 34000 mil går som en klocka |
|
|
Det är dieselmeken's gamla. Vad kallar man en bil som drivs av en kärnreaktor? Svar:Tjernobil |
|
|
Då är ju 60000:- inget att snacka om! Skulle nog be honom att ställa ner ladd + soppatrycket en aning så slipper man besöka dikena hela vintern... =) |
|
|
skynda fynda! Jag vet vad som sitter i, det är många lååånga kvällar. Gick mycket bra, köp den vetja, 60.000:- är inte dyrt, Hur många dieslar går på 15 repor på strippen?? Tror nog bara det är mina............................. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.