|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt på Uniroyal Ms Plus Nordic och Nokia 4! Fick bra pris på båda men vilket ska man välja?? Uniroyal har fått väldigt bra i tester men nokia är snäpp bättre! 975kr/st för Uniroyal och 1189 för Nokia! Det lutar mest åt Uniroyal med tanke vad jag får för pengarna! Är det lönt att lägga ut 200kr mer på Nokia?? Hur är däsk slittaget på dessa däcken?? Tackar för snabba svar! Däck test på aftonbladet: Länk Uniroyal delar 3 plats med continental och gislaved vad det gäller poäng. (8,4) MvH Bmw 4-ever | |
| Kolla priserna här Länk | |
|
Många på forumet rekommenderar Nokia 4 (Eller Hakka 4, som de flesta skriver). Själv har jag beställt Hakka 4, hoppas de kommer innan veckan är slut för nu är jag inte lika kaxig vid kurvtagningarna längre när det är minusgrader ute och har sommardäcken på fortfarande... ;-) /Hammar |
|
|
inga fler svar???? MvH Bmw 4-ever |
|
myran |
Min bror säljer däck och jag har åsikten att dom bästa jag åkt på är falken friktions däck bra bett som håller länge=bra lek värde (passa dig för billiga importdäck) Myran |
| Pruta inte på däck = pruta på säkerheten. Framförallt inte på vinterdäck. | |
|
Det blir unroayl efter lite forskning! Unroayl tillverkas av continental och är ju bland det bästa dubbade däcken på marknaden! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.