|
|
|
|---|---|
|
När ett paket är skickat med bussgods, hur vet man då när paketet kan hämtas? Att söka paketet via Bussgods.se Länk fungerar utmärkt. Men hur vet jag när jag kan hämta ut paketet? Kommer det en avi hem till mig? Jag har ett paket som troligen kommer fram imorgon, onsdag. Kan då bara åka dit med fraktsedelnummer och hämta ut det? Jag var kanske lite dum och inte tog reda på detta i förväg och med tanke på detta är jag tacksam för ett snabbt svar. /Anton | |
|
Det är lite olika...ibland ringer dom och berättar att grejorna har kommit...ibland kommer det hem till en med lastbil och ibland kommer det en avi och i bland så har det gått bra att hämta det med fraktsedels nr...dvs det är verkligen olika från gång till gång. Men oftast brukar det gå bra att hämta sakerna bara man har fraktsedels nr. |
|
| Har för mig att de ringer och säger till att det finns ett paket att hämta. | |
|
Jag är oerhört tacksam för era snabba svar. Jag tror inte att de har något nummer att ringa när paketet anländer men jag kommer antagligen att åka dit med fraktsedelnummer imorogn och se vad dom säger. Tack än en gång. /Anton |
|
|
Har fått bussgods en gång i livet, för ett par veckor sen. Man ringde från bussgodsstationen och berättade att paketet anlänt. Jag åkte dit och sa att jag skulle hämta ett paket till Udo Dirkelsniff. Jag fick lådan utan att de kollade att det var jag och jag behövde inte skriva på något. Enkelt, smidigt och billigt men inte särskilt säkert... Udo Dirkelsniff |
|
| Mmmmm... skickade 4 st M3 fälgar med bussgods och det gick bra, tills jag skulle få pengarna som killen betalade in när han löste ut fälgarna - det tog 4 veckor innan stålarna fanns på mitt konto! | |
| Sambon skickade en hästsadel med bussgods,fick en utbetalningsavi efter 4 dagar bara att lösa in,hur smidigt som helst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.