|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna M5:a Länk denna ska visst ha en defekt motor men borde inte det vara en garanti grej. -99:a med 6500 mil på mätaren ???? | |
|
en kund har kört sönder den. ingen säljare var med vid tillfället. kunden stack o ingen försäkring gällde. detta e va jag hört M-POWER! |
|
|
Låter lite skumt tycker jag,ska prova ringa dit imorgon igen men även om det är import ska väl garantin gälla om miltalet stämmer Bmw som Bmw, skulle vara kul att veta hur den gick sönder är varvstoppet bortplockat tro ?? |
|
| Dyrt pris om motorn är defekt, borde väl ligga bra mycket billigare i pris? | |
| motorn är tydligen helt slut, kolvarna har gått rätt igenom. Har fått i helt fel växel tydligen vid en provkörning, ingen försäkring. De säljer inte under utsatt pris enlig säljaren, så säg kanske 15000kr mindre. En beg. motor bör väl ligga på ca 100.000 eller? | |
|
Finns en motor här om någon är intresserad ;) Länk |
|
|
*Tror* att priset på motorn ligger på runt 75K. Det är min bror som säljer den, så jag kan kolla exakt ifall nån vill... Annars var det inte mycket helt på bilen. Inredningen var fin förutom dörrklädsel på förardörren. Bakluckan var hel liksom bägge bakljusen. 3 fälgar var nog hela, men repiga. Inga dörrar eller skärmar hela. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
var o tittade på bilen idag, var ändå ute på det hållet. Bilen hade stått ute orörd i ca 1½-2 månader. Reagerade lite på att aluminium knoppen på växellådan var avskavd, vilken den väl inte ska vara med 6500mil?! Motorn såg inte frisk ut som sagt, byte. Anders har rätt beträffande vad som hade hänt, kunden hade stuckit o säljaren som hade släppt ut honom hade inte tittat eller tagit en kopia på hans körkort. Detta innebär att de inte vet vilka de var. Synd när det händer sådana här fina bilar! |
|
Perkka |
Surt att få bilen förstörd på detta vis, och några skyldiga lär knappast dyka upp =/ Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Jobbar själv åt ett annat bilmärke, och det är ganska jobbig när folk kommer in och kör skiten ur bilarna. Vi har numera som policy att någon alltid åker med när någon av de schysstare bilarna skall ut + att det är ganska svårt att få provköra alls om man inte är seriöst intresserad vilket man snart märker. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.