|
|
|
|---|---|
|
Så har man gått och köpt en BMW igen. Äntligen. Ett litet problem bara. Har lilla datorn och det står PPPP i displayen. Åk till en verkstad säger instuktionsboken. Innan jag gör det kanske någon eller några har ett tips på hur jag gör. Tacksam för alla svar. | |
|
Hej och välkommen till forumet. Är inte helt säker men prova ställa klockan, kan funka. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack! Tryckt på alla knappar men det står bara PPPP. Har även prövat att lyfta minuskabeln men utan framgång. |
|
|
När dök problemet upp? Finns det något sammanhang? Batteribyte eller strömlöst av annan orsak? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| På min färddator står det oxå PPPP men bara efter att jag kopplat av och på batteriet. Det försvinner direkt när jag trycker på nån knapp. | |
|
PPPP är inte det lösenordet för stöldskyddet? Har för mig att det var så på farsans 520 för en massa år sen.... Är nog bara att åka in till BMW och återställa i så fall.... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Finns inget stöldskydd ala CODE i lilla färddatorn. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack för svaren! Bör tillägga att jag nog har stora datorn. Trodde det va lilla. Sorry. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.