|
|
|
|---|---|
|
Har tidigare pratat om detta men har ännu bestämt hur det blir.. Min bakre ljuddämpare har flera hål och är mycket rostig och sliten. Kollade på mekonomen, hittade en där för ca 2500:- Men det påstås att den inte passar på direkten, att jag måste köpa hela kittet! Satt nyss och kollade på www.ray.se på sportavgasssytem men som det brukar vara så finns det inget till 7: serien. Men hur förhåller sig ett system gämfört med tex en e34 520 som också har dubbeldragna rör?! BMW orginal blir alldeles för dyrt att inhandla. sista alternativet jag finner då är skroten, men det är även där mycket svårt att hitta till en 730 -91 Nån som har några tips så det inte blir allt för dyrt!? här är iaf. en bild på min pärla :) Länk MVH Martin | |
|
Hej Kanske du skulle ringa Ray, kan hända att dom har ändå även om det inte finns på hemsidan. Har haft bilar som jag köpt till därifrån o alla fanns inte med på sidan. Prova. |
|
| Ringde dem idag.. Men dom hade inte.. det var därför jag undrade hur e34 förhåller sig.. men tack endå :) | |
Chrini |
Monterade idag en dämpare från en 735,på en 750 enda skillnaden är rören,lite grövre,men det var värt pengarna |
|
bygg ett med 2 ovala 2" tum dämmare med slutrör från mekonomen biligt.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.