|
|
|
|---|---|
|
Hej alla igen. Vet nån hur mycke olja det går ner i behållaren för nivåregleringen o bromshjälpen(sas)? har fyllt strax över en liter men det verkar kunna gå i mer, ser inget läckage ännu sen jag pluggade nivåregleringen, men vill vara säker å ett sätt är kanske att veta hur mycke det går i. MVH Ronny. | |
|
efter tömning av mitt system så gott det gick fick jag i 4 liter ganska exakt. men då var det tomt å både burk , servo , pump , dämpare samt rör. Första gången jag noterade läckan hällde jag i 2-2.5 liter och "Inget hände" i burken. men då hade bilen stått och droppat ut årgångspentoshin under flera veckor. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Tack för svaret. Det vart ett "OJ". Då ska det i en hel del till säkerligen. Nån som vet nåt man kan hälla i för att få bort det lilla ljud som blir när man rattar från servon. Den låter lite ansträngd nu för mig, även när jag kör. Inte så mycke, men det hörs iaf. Finns medel för det mesta så kanske även nåt för det. Ronny. |
|
|
Står inte mängden här Länk om du knappar in chassienummret. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.