|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Skall sänka min bmw 3 serie och undrar om detta är bra grejjer.? JR väghållningssats till 3-ser E36, sänker ca: 30 fram och 15 bak FK väghållningssats till 3.-ser E36,både fjädrar och gasdämpare, sänker 60 fram, 40 bak Vad tror ni har kollat på H&R sport kit men det kostade 8900kr Tacksam för alla svar.. |
|
Jag har FK coilovers på min bil, satt på när jag köpte den. Har visserligen ingen större erfarenhet av sådana kit, men min bil fungerar bra på vägen, och bettet i kurvorna är grymt, trots däck av lite billigare märke. Höjdjusteringen är enkel att laborera med, men det ser väl ungefär likadant ut på de flesta märken. Var hittade du dem, jag har sökt info på webben men har inte hittat något. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Glömde skriva, det står FK Gewindfahrwerk på mina grejer om det säger dig något när du skall välja. Gula dämpare med blå fjädrar. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Jag har kört på H&R... det är väldigt bra grejer... jag skulle gå på det..... |
|
|
Jag har Fk 60/40 monterat på min 325 Coupe E36, och jag är helnöjd. Om det är till ngn nytta för dig så har jag AEZ Paron fälgar i dim. 18"x8,5" ET35mm bak och fram. Rekommenderas inte minst med tanke på priset. |
|
|
Glömde... Däcken är G.Y. Eagle F1 225/40 - 18... |
|
|
Jag har precis samma kitt som Fredrik M på min bil. FK Gewindefahrwerk är det och är inte alls detsamma som "bmw320cab" nämner. Är dock hel nöjd med mina grejer ifrån FK, verkar hålla mycket bra kvalitet osv. Komplett FK Gewindefahrwerk kostar ca 15.000:- = ganska dyrt men kan dock meddela att det är värt varenda krona! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
bmw320cab |
HR cupkit sänker också 60/40 och de kostar ca 6000:-.. Väldigt prisvärt.. ///M3 Vart hittar du det för dom pengarna.? |
|
Mean machine: finns att köpa FK gewindefahrwerk coilovers från tyskland till min m3 för 9000:- så jag vet inte var du har fått dina uppgifter från. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.