|
|
|
|---|---|
Mangemannen |
Vad är det som är fel. denna annonsen kikade in på bmwbörsen igåg Om bilen 328 ia-95 coupe,193 hk,silver metallic,fjärrlarm + imbolizer,proffstonad,m3 paket runt om,sportavgasystem,vita blinkers runt om,sportstolar,m3 speglar,alpina cd 6 växlare & kasett & radio,sportstolar,17´ m3 fälgar,vinterdäck,ac,lilla datorn,allt el,Nyservad,full historik + servicebok,påkostat för ca 60000 kr,har haft bilen i ca:2 år,nybesiktat,2 ägare,Lacken är som ny,,mycket pedant skött samt måste ses och köras......... Gått 6300 mil pris 129 000:- Nånting stämmer inte. Vad tror ni... |
Mangemannen |
där finns en bild på den också. Den ser skit bra ut. inte de fälgarna som sitter på bilen visserligen. Men milen ser inte ut till att vara helt ärliga. // magnus |
| Om du är intresserad av att köpa den kan du ju be BMW kolla upp de ev. garantiservicarna som gjorts o p.s.s få en någorlunda uppfattning om milen. | |
| Instämmer i att den ser rätt bra ut. Det är väl kanske idé att kosta på en kontroll innan man köper den men om nu allt stämmer så tycker jag att det verkar som ett klipp. Den har nästan samma utrustning som min 328 touring o den är en -98 som jag gav 150 000:- för! Min har i för sig gått över 10 000 mil men det är väl ändå inte helt orimligt.. | |
Mangemannen |
Nja tycker att det ser lite knepigt ut med dessa milen // magnus |
|
Tjena! jomen bilen är ju en automat så den är väl inte lika eftertraktad, iaf inte i mina ögon. därav priset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.