|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Lycka till och få dit större fälgar på e-30:) Länk | |
Daytona |
Helt klart den snyggaste och grymmaste turbokonverterade bilen. Dom flesta lägger ner alla pengar bara på prestandan, men du har verkligen lyckats med både prestanda och utseendemässigt. Min favoritbil i år i allafall. |
|
Kanske även den dyraste:) förutom Jocke Sahlins då.. |
|
popper |
Ja, riktigt snyggt blev det också, feta till med en nia o du behöver inte göra eller dra några paralleller med Sahlin. Tycker att ditt bygge rular bra mycket mer än hans bygge. |
|
Ja vi får se ivår! Vi gör allt vi kan... förutom sekventionell låda eller automat:) En 9a med enbart bmw saker vore roligt.. |
|
|
Bilen har blivit Grym Andreas. Hoppas att man får se den i action kommade säsong.. Bengan Ha de // Bengan |
|
popper |
Hoppas att erat nya insug slår väl ut. Ja, så att det ökar fyllnadsgraden en smula... |
| Fälgarna är så stora att det ser ut som om bromsskivorna är mindre på din bil än på min 318 :) | |
|
Skapliga fälgar och däck.... ser jäkligt bra ut... |
|
|
Lätta och fina, Superlegera är nice, speciellt i 19". /Wille |
|
|
Grymt, sa grisen :) Helrätt bygge, helt klart!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Grymt nice den där BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
liewbhgdbv....ojdå....råka tappa hakan på tangentbordet=) Inte illa pinkat med 19" på en E30. Nu ser det ju ut som att den går att svänga med oxå =) Blanka däck AB |
|
| Riktigt snygg faktiskt,är det nån som vet vad det är för färg på den? | |
Daytona |
Tror att det är Bostongrönmetallic, men kan också vara Lagunagrönmetallic. |
|
Lagunagrön sa han förut.. |
|
| Du har helt klart lyckats mer en någon annan kan jag lova :> | |
Bmw ludde |
Riktigt grymm, lär blir dyrt däckkonto =). Jag saknar en vinge med =) |
Rotti |
Rik kamera ärtis.. |
|
Tjusigt. Och mycket imponerande effektsiffror. My Bimmer is my mistress |
|
|
Vinge är på G! Jepp den är lagunagrön, mkt fint vart de faktigst! Väntar på våren:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.