|
|
|
|---|---|
|
lilla 320 blev begåvad med en uppsättning riktigt fula stripes av BMW. fy säger jag! nu ska dom hur som helst bort, men frågan är om jag vågar dra bort dom? när jag plockade bort lite dekaltrimm från bakluckan så hittade jag ett par timmars jobb a la nyansskillnad bakom emblemen. åker fortfarande runt med ett inblekt ///M på bakluckan(syns dock bara i starkt soljus på nära håll) :P | |
|
men du har en polering som väntar då!!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| jo, men frågan är om det går att polera. kanske borde skrivit att det är en röd bil jag pratar om. väldigt fin färg, men förjävlig att hålla fin. | |
| Går det an å sette på et vanlig 320i-merke over kanskje? | |
|
jag tycker det är snyggare utan emblem på bakluckan. vi får se till våren när sommarsolen kommer fram hur mycket ///M'et syns, är det för mycket så åker jag till närmsta skrot och rycker ett 320i -emblem. men åter till stripsen, tror ni det är värt ett försök? |
|
|
Värm med en hårtork eller liknanede, så att limmet liksom smälter. Då bör du nog slippa problem med att lacken följer med. Däremot kommer du ju garanterat att få ett elände med att få bort limresterna efteråt, men allting går ju att fixa! Ett tips är ju att dra förbi någon taxi-station och höra hur dom gör med sina bilar då som säljs. Reklam är ju stripad som bekant, inte lackad. Lycka till, för jag tror nog som du att det blir snyggare utan :) // Björn Eriksson |
|
|
Du får ju bort stripesen enkelt men skulle tro att färg/nyansskillnaden är rätt stor på din bil eftersom att den är röd. M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Hej igen . Jag skulle nog inte försöka om jag inte tänkt att lacka om bilen ändå . M som i Motor M3 CSL nice |
|
ferraripeter |
Varmluftspistol, limbortagning, maskinpolering, sen är det klart, har gjort det många ggn, syns inget efter åt- det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
| röd bil går ju alltid att rubba/polera så efter det så borde det inte synas, men säkerligen innan. | |
|
hårtork + fingrarna och gnuga som f..n... brukar det går utmärk varma inte bara så jätte mycket... så gjorde jåg när jag skule få bort mina på min M535... Mauricio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.