|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Det var så här: Jag gick ut i garaget o satte mej i min pärla i Lördagsmorgon för att starta den men det gick inte, inte heller gick tändningen igång... Så jag trodde det var batteriet för det är dåligt så jag bytte det men tändningen gick ändå inte igång!! Nu gick det att larma av bilen igen för det hade det inte gått innan utan då gick larmet hela tiden!! Jag ringde en händig kompis som kom upp för att kolla men enligt han så stämmde alla sladdar, säkringar o allt annat... Mycket konstigt!! Pappa o jag trodde då att det var larmet som lagt i någon spärr så jag bad en en larmkille komma upp o titta! Han trodde inte det va något med larmet utan att tändningslåset va sönder... Nu har jag ringt till en BMW service som ska komma o kolla på bilen o ev bogsera den till servicen! Men ratten går bara röra lite.. Det är inte rattlåset som är i utan något annat!! Vad tror ni?? Någon som har några förslag hör bara av er för jag behöver all hjälp!! | |
|
Jag har ett ständigt återkommande problem med min kärra. kolla länk Länk |
|
|
Det lät inte för kul... Men i mitt fall startar inte fläcktarna heller!! Tändningen går inte igång... Börjar tro att det är tändningslåset som har gått sönder!? |
|
|
Min 325:a gjorde så innan jag köpte den, ägaren var dock hos en BMW Verkstad och då byta dom ngt typ av "sonder" tror jag det hette.. Den klicka bara och gick inte ens igång på startmotorn.. Kan vara det problemet som drabbat dig oxå men det kostar inte många hundralappar men är riktigt irriterande! Every step on the brake is a sign of fear! //MrPower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.