|
|
|
|---|---|
|
Inga svar på förra inlägget så jag provar med ny rubrik =) Går det att använda slangvärmare på denna bil? Någon som provat eller kan säga ja eller nej? Jag vill inte göra något dumt, som att värma halva motorn etc... Se dessa trådar för mer info.. Länk Länk Mycket tacksam för svar! | |
|
Bmw själv rekomenderar blockvärmare.men jag vet av en som har satt slangvärmare i sin 750ia-94,vet inte om det skiljer något mellan dessa bilar.han satte den i den nedre kylarslangen,på den lägsta punkten,han har haft den i tre vintrar nu och har inte haft några problem. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Men det var alltså en E32a eller? Tydligen har BMW slutat rekommendera+sälja blockvärmarna... =( Plus att dom är omöjliga att montera mer eller mindre... |
|
|
Jajamensan det var en E32a.samma kille höll på i tre dagar för att få dit en blockvärmare till en annan e32a.därav valet med slangvärmare.dom morderna slagvärmarna har termostat i sig så dom går bara när det behövs. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.