AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.765

schysst spoiler till E30

Ha
39
Hagman
325i-88
tja! hade tänkt förnya min bil med ny spoiler. hade först tänkt mig en rieger E46 look, men priset skenade iväg(8000 med nya dimljus). så jag undrar om nån vet var man kan få tag i en billigare? märket spelar ingen roll! bara det e E46 look! jag är lite småsåld på just det utseendet.
i värsta fall kan jag tänka mig en piratkopia som man får fixa till själv.
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Kolla med kmtuning.com prata me velle där om dom kan hjälpa dig att skaka fram nått...

mvh /Robban
si
123
silwer
325IC -94
Jag skulle köpa riegers infinify läpp om jag var du! grymt snygg på E30, så här såg min gamla bil ut: Länk tycker den läppen e skitsnygg!
si
123
silwer
325IC -94
såg nu att du ville ha E46 look, men aja....=)
Aldric
Ska du ha en Rieger kan du ju lika gärna skaffa en original 318is-läpp, jag har en i glasfiber som du kan få köpa för 1500 om du vill inkl. frakt.

wallman@home.se :)
Ha
39
Hagman
325i-88
Aldric: har du nån bild på 318 läppen. ja är inte så säker på hur en sån ser ut.
men jag är intresserad av ditt erbjudande...
M-technics front kanske? borde väl gå att hitta på någon skrot för en struntsumma. ser ut såhär: Länk
Draedon: Spoilern du länkade till är till första serien av E30, den passar ej från och med -88.

Hagman: Is-läppen ser ut så här: Länk

/Anton
Visa användare
43
pcat-racing
e30 m20b20 s
chris craft omc cobra 5.8 -91
Rieger läppen är ju bra mycket grymmare när den "lutar" lite gemtemot is-läppen..

mvh/
Länk
Ha
39
Hagman
325i-88
jag var inne på riegers sida o lekte då jag hittade en framspoiler som satt på en e30. spoilern hade samma utseende som på en e46:a. så det är typ en sådan jag är på jakt efter.

men det var som sagt dyrt att köpa en sprillans ny, så en begangnad i bra skick till rimligt pris vore inte fel...
Aldric
Hoja till om du lessnar på att leta och vill diskutera inköp av min glasfiberläpp då :).

Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.