|
|
|
|---|---|
|
Hej Någon som har tagit bort ögonlock på sin bil? Tänkte ta bort mina på GT'n. lämnar det några märken efter sig? går det få bort. eller bör man byta ut lyktglasen, blinkersglasen? kostnad? M.v.h Tomas | |
|
Det går alldeles utmärkt att ta bort!Klisterresterna tar man bort med polish/rubbing typ... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| På min bil hade den innan mig satt fast dem med sikaflex eller ngt liknande, gick bra att få bort från lyktglasen men ej från plastglasen på blinkersen, så det blev nya sådana. | |
|
ALLT går att få bort:)På mina blinkers fick ja våtslipa!!Sen tar man rubbing/polish o polerar upp glansen på blinkersen igen!!! "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| Lånade flickvännes hårtork, då gick det lättare att bända/skära loss skräpet som var fastsatt med sikaflex. Var rädd om strålkastarglasen, - de kostar ca 1000:- st på BMW... Ta det försiktigt med blinkersglasen, svårt att undvika repor då man karvar bort sikaflexen från dem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.