|
|
|
|---|---|
|
hej Imorse fick man skrapa rutorna...... jag märkte då att det det fanns värme i backspeglarna, det finns dock ingen knapp som man kan aktivera dom med. Är det någon som vet hur dom startar? är det kanske full värme eller sätesvärmen eller ngt? man blir ju lite nyfiken. Verkar som om det är dags att rulla in kärran för vinterförvaring, hade hoppas på ett par fina höstveckor till. När ställer ni av era pärlor? Mvh Oskar | |
|
Oskar: De sitter givare i bakspeglarna som aktiverar värmen. dvs den är helt automatisk. Tror den ligger på från 10-15 + redan för att undvika kondens och likande. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Enligt en tidgare tråd så aktiveras dem automatiskt vid -2 grader. du har även värme i spolarmunstycken. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c4ever: I sådanfall är de fel på mina kan jag säga. och de var samma fel på min förra e46. De är sbolut aktiva under 10+ BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan. Det låter lågiskt att dem borde vara det pga kondensen. Jag citerade bara vad stod i en tidigare tråd. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
När du får tillbaka din missil kan du ju känna på glasen när de är 5-10 +. De är varma om du har den där kallt-lands optionen som är standard på svensksålda. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
intressant det där, det är alltså därför det tinar upp omkring munstyckena först..... Kul att veta hur det ligger till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.