AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
559

Frågor angående 523

mm
28
mmonika77
BMW 523i Touring -00
Hej! Vi är intresserade av att köpa en 523 -00 som gått 7300 mil. Vilket pris är rimligt? Vad ska vi tänka på? Vilka erfarenheter har ni av bilen? Fel? Tacksamma för svar snabbt.
mm
28
mmonika77
BMW 523i Touring -00
Glömde skriva att det var en touring!!
Njuren
Hejsan!Du är en millimeter från o köpa världens bästa bil.Bästa bilen enligt motormännen i 5 år i rad,minst fel o klydd.Den e bäst.Alla ja känner som har 5 serie from 96 är supernöjda med den.Slå till.Rimligt pris är väl runt 180-200000kr beroende på utrustning o skick.Köp bara om du får fullständig historia på servicen.Lycka till!
Svårt att svara på, beror helt på utrustningsnivå, ex. Navi, fälgar, skinn svensksåld eller ej (för vissa spelar det ju roll) Har du någon länk ?

Men allt ifrån 170 - 210
mm
28
mmonika77
BMW 523i Touring -00
Den finns på bytbil.com den är från hörby...
mm
28
mmonika77
BMW 523i Touring -00
Himla glömsk idag... vad kostar reservdelar på ett ungefär?
Jag har blivit hemskt förvånad över att vissa delar är riktigt billiga
att köpa orginal.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
För övrigt måste jag hålla med njuren,det är en fantastisk bil,underbar att köra,billig på bränsle även med steptronic.lite större benutrymme hade det fått vara bak,men ungarna trängs hellre i bmwn än åker i volvon eller suburbanen.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
För det första : ett pris något i överkant ( utbudet är stort och 528 kostar lika mycket och är vanligen mer välutrustad)

För det andra: använd forumets sök funktion och sök på "Mårtenssons" ; det ger mycken läsning av tyvär ganska negativ art.....

Så sök vidare utbudet är stort och det nu är "trögt" att sälja så simma lugnt och titta noga på dom till tänkta objekten och låta skick av göra mer än mil och årsmodell

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
mm
28
mmonika77
BMW 523i Touring -00
Tack för hjälpen gasarmagnus det är första gången jag är här!
Monika: du har mail

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.