|
|
|
|---|---|
|
Fint skick förutom att sätena är lite slitna. Bakluckeknappen kärvar. Handbromsbackarna måste bytas ut. Elspeglar, resten är manuellt. AC som funkar, men är i behov av en översikt. Kammen bytt. Förra året. Bilen ska besiktigas innan november. Går väldigt bra. Det finns rost som jag är lite orolig för. Höger framskärm, längst ner bakom det svarta har det rostat hål. Kan det vara hål i golvet eller så om det har rostat där? Självklart kan jag kolla det om jag åker och kollar igen, men jag kom på det efter titten. Frågan är alltså om skärmen hänger ihop med golvet på nått sätt. Det är också lite smårost på skärmarna, men ingen allvarligt. Man kan ju eventuellt byta skärmarna bara. Priset då? Vi har enats om 18500 kr. Är det bra pris? Jag tycker det verkar så. Mycket bil för pengarna känns det som. Tack på förhand. Mvh Johan. | |
| En aning dyrt för att rostjobba med... men AC:n kan göra det värt. | |
|
18500 är det värt helt klart men kolla under mattan så att det inte är gigantiska hål ( ASBs fascist hamamre rekomenderas varmt för en nogrann rost koll ( lyft upp och banka överallt a la ASB)) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.