|
|
|
|---|---|
///Sashe |
Skrikarna i min m3 är lite trasiga. På vänster sida är högtalarn helt intryckt i dörren och själva ramen runtom har gått sönder. På höger sida sitter högtalarn kvar men ramen runtom har spruckit. Vad göra? Kan man byta själva ramen lr är det lika bra att köpa nya högtalare och byta? Hur göra man detta? Måste hela dörrsidan lossas? ///sashe |
|
du måste bort med dörrsidorna för att allting är fästat "bakifrån" så att säga. de sitter en metallbygel över skrikare o galler som du måste lossa för att kuna byta skrikare. ramarna kan du hittade begagnade på någon skrot för en billig slant om du vill byta dom "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
///Sashe |
Alltså räcker det med att byta ramen för att få fast den högtalare som lossnat? |
|
Tror inte att man kan byta bara ramen eftersom denna är limmad i högtalaren. Du måste alltså byta hela högtalaren, tror den kostar ca 250:- på bmw. Du menar väl den minsta utav de två högtalaren i dörren? är det den lite större tror jag den kostar lite mer. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
///Sashe |
Japp.. jag menar den minsta. Då blir de till att beställa nya då. Ska kolla på nån skrot först. Nån som har tips var man kan hitta? ///sashe |
|
Tjena.. Jag har ett par diskanter som ligger och skräpar efter det att jag bytte till lite finare i min 98´ Men jag har tyvärr inga monteringsringar eftersom jag använde dom till dom nya. Är du intresserad kan du få dom av mig.. MVH Jimmy |
|
///Sashe |
Jemej: Beror på va de är för färg. Jag är ute efter ett par gråa eftersom dörrsidan är grå! |
|
Ok.. Tyvärr e´mina svarta.. |
|
///Sashe |
Jemej: Ok. det var ju synd. Men det var j*vligt shysst av dig måste jag säga. Den rätta bmw andan =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.