AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
637

E 60 touring, bilder?

Crippe II
Hej!
Jag undrar om det verkligen inte finns några bra bilder på E60-touringen, som någon av er snokat reda på. Jag har förhandsbeställt en 530 touring osett och skulle gärna vilja ha reda på åt vilket håll det lutar åt vad det gäller utseende. Jag har letat överallt, men det kanske finns någon där ute som varit framgångsrikare än jag.

Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Hej och välkommen til forumet!

Detta har diskuterats tidigare på forumet och det finns div. bilder länkade till inläggen.

Använd "sök inlägg" och du skall finna. Och lycka till med din nästa bil E60 är ju redan som sedan en liten juvel.

My Bimmer is my mistress
kolla in här:Länk

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
Crippe II
Tack för välkomnandet. Jag har nog sökt igenom alla inlägg på forumet, men dessa bilder är ganska gamla vid det här laget. Jag kan tänka mig att den kommer att likna mest som den svarta på länken som påpekade. Jag undrar också om det finns någon som har någon aning om vad standardutrustningen på touringen kommer att bli. det har florerat ett antal rykten hit och dit men inget säkert. Jag undrar om ni har några tips om vad som är ett måste av tillvalsutrustning utan att den kommer att kosta som en 545a. för mig så är det automat, aktivstyrning, och utökad klimatkontroll, eftersom klimatorn i standardutförande inte innehåller restvärme, automatisk fläktfunktion et.c. Dom säger att dom inte har höjt priserna på bilen men det dom missar på karusellerna tar dom igen på gungorna dvs extrautr.

Tacksam för tips & råd!

Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Ja, extrautrustningen är svindyr. Utan att kryssa som en galning i listan kan man komma en bit över 600 000 för en sedan.

Men satsa på komfortpaket, kanske sportpaket om du är lagd åt det hållet (aktivstyrning ingår i det), utökad klimatanläggning, en bra ljudanläggning och kanske navigation. Själv skulle jag kryssa för Dynamic Drive också.

Själv skulle jag ha svårt att avstå läderklädsel och 18"-hjul men det blir inte billigt...

Lycka till!

Själv väntar jag till nästa år med ny bil. Tyvärr.

My Bimmer is my mistress
Crippe II
Jag glömde att skriva i komfortpaketet eftersom dom snåljåparna tagit bort xenonljusen och även mugghållarna. Eftersom jag har beställt en 530 så ingår läderklädsel i priset, och dynamic drive kanske inte är nödvändigt om man inte skall köra som en biltjuv igenom kurvorna, men visst om det inte vore för priset så varför inte. Men navigator är helt OK, bara dom fått ordning på leveranserna av DVD baserade navigatorn.

Visa användare
156
sixpak
750i -90
600000:- mucho dinero!fast skulle inte tacka nej till en 530d touring själv!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.