|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu börjar det bli riktigt högt tid med motorvärmare... Kan man installera en sådan slangvärmare som "Happy" satt in i sin E32 (antar att det är en sådan han har..)även i e38? se Länk Någon fler som testat? Tips, rekommendationer? Har någon provat värmematta eller dylikt som det talas om i denna tråd: Länk ? Blockvärmare verkar man kunna utesluta till M7x motorn? Tacksam för svar, tips, och synpunkter. Löser man inte detta blir det till att köra volvo i vinter =/ | |
|
I morse startade den inte......-25 C. Fick mig att fundera en gång till på motorvärmare, så jag kollade. Mekonomen har nu värmare till e38 750! Två block som monteras på motorn. Komlett med kupé + kablar ca 3000:-. Har inte sett att det funnits tidigare. Jag köpte trots det termostatstyrd slangvärmare, pga mycket lägre pris. |
|
|
Angånde elektrisk motorvärmare till tolvan så finns det med på etk så vilken bmwhandlare som helst kan nog fixa den bara dom vet om att det finns. Har ej etk här på jobbet men om nån är intresserad av art nummer så säg till. Mvh erik |
|
|
Hej! Nu äger jag ju ingen 750 för tillfället, men en ny lär det bli. Pedahl - Rapportera gärna hur det gick med slangvärmaren. Var den speciellt avsedd för 750, eller är det en universal? Det har inte funnits blockvärmare tidigare på mekonomen, det är kollat, dubbelkollat, och trippelkollat. Ska höra med dom igen =) ErikThörn - Tydligen har det funnits förut, men att den har utgått. Ta gärna reda på numret så kan man ju kolla med dom igen. Ibland säger dom ju nej för att dom inte ids leta eller har dålig koll. Tack för infon! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.