AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.617

Har nyss kört strippen på 5 sek blankt med en M3 CSL...

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag kan ju tillägga att detta är på ett spel på nätet. =) Erkänn, ni blev fundersamma va? *asg* Men detta spel bör ni prova. Det är riktigt skoj om man är lika lättroad som mig. Men vid den här tiden så är man väldans lättroad. =) Och jag har då precis köpt en M3 CSL som är fulltrimmad. Den har alltså 1100hk och 800Nm. Och vikten ska vi inte ens tala om. Så nu går ni in på denna länk och lirar lite. Vi kan ju tävla vem som får snabbast tid på strippen. =)

Länk

MVH Morgan

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hej igen.

Körde just ett nytt personbästa. =)

4,28 sek på 402m och slutfarten var på hela 409mp/h!!!!!!
Blir nog inte helt lätt att slå i alla fall. Men då var det frisk lustgasladdning också. =)

MVH Morgan

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hej igen.

Nu har jag köpt en Z4 och fulltrimmat. Och den lyckades jag köra 4,12sek på strippen och en slutfart på 435mph. =D Och folk säger att Z4:an är en slö bil. *ASG*
Men nu ger jag upp för inatt.

MVH Morgan.

Espen
Hahaha... jag anklagar dig för min sömnlösa natt Mr. Pimp!!! Fan vad beroende jag blev...

-Eppe-
Born2XLR8
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hahaha... Det är skoj som fan. =)

MVH Morgan.

ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Jahapp.. och vad händer efter att man gjort alla uppgraderingar och viktminskningar som är möjligt? Sitter med en Ford GT40, en M3 CSL och en McLaren F1 GT, alla 'utmaxxade', har inget kvar som ens är i närheten av att slå mig, såvida jag inte försöker köra strippen i ettan. Missförstå mig rätt, det är ett ganska kul tidsfördriv men det skulle vara kul om det hände nåt mer. 400 meter på 4.44s/282mph *utan* nitroladdning. Skulle funnits en multiplayerfunktion. ;)
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jo, det blir lätt jobbigt efter ett tag. Men det är ju trots allt en Beta verision, och det ska vara en uppdatering på G. Jag hoppas på mer realistiska farter, multiplayer och lite fler bilar.

Det finns ett liknande spel som heter American hot rod eller nåt sånt, skitkul....går att ladda hem från t.ex. dc++.

Visa användare
458
baggen
523A Touring-00
ille< Spelet som du tänker på heter :Hot Rod American Street race

Lite småkul faktist man fastnar lätt där och vill ha snabbare bil hela tiden men tyvärr så finns det inga BMW's med i spelet...

Gött att köra BMW
BMWCS #05472
Länk
fan det går ju inte at sluta spela :)!!!!
Det verkar inte som att det går att få bilarna värre än 1100hk 800Nm och 100kg (!!?) Kul iaf!

____
Reach the door with a breath and a scream.
Ly
212
Lypsylatex
BMW 323iT -96 (15- )
BMW M3 -96 (19- )
Honda Accord -14 (23- )
Håller med Greenberg... även om man smetar på mer prylar blir bilarna bara tyngre. Körde som bäst 8 blankt utan gas, men alla värden på max. Är spelet omgjort sedan den som gjorde inlägget skrev det...?

/Jörgen

--
Merit: Har växlat ner till 3:an i 160km/h med en orginal Volvo 240. Kopplingen sa pang.
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Hehe..kul spel! =)

//Roffa

---
Min BMW - Länk
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Utan nitromatning: 4.40/283. Upptäckte att den nedladdningsbara versionen har 1000 som minsta tillåtna vikt, inte en chans att vinna 'story' då. Vi får väl köra onlinevarianten och tävla om vem som får bästa tiden med lägst effekt? :)
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Har ni ljud när ni kör motorljudet försvinner direkt när man startar för min del
Maxad,

Nix inget ljud här heller. Finns nog tyvärr inget. Sulle å andra sidan bli mycket större spel om man hade med ljud...samt jobbigare att programmera osv.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Jaha vart finns sidan nu? =( Länken funkar inte...

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Visa användare
385
Nord
520i -86
323i -85
Det undrar jag också. Vart har det tagit vägen?

Nord
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.