|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Hehe! :) /Manray/ |
|
|
Störtskön ju! :D /Wille |
|
|
Det kan tyckas att detta är humor, men det är det inte, det är tragik. Windows CE är dessvärre ett "OS" som är avsett för den här typen av tillämpningar (iDrive+?). Konstruerat av Microsoft, vad mer behöver sägas?. Keyboard error, strike F1 to continue. <Länk --/Peter BMW -- Break My Window |
|
|
Det är som jag alltid sagt, det finns en god anledning till att gamla Volvo 240 gick i ur och skur, mindre elektronik som kan slå fel... ;-) iDrive skulle jag inte köra runt med om jag så fick betalt! |
|
|
Hehehe.. den där var kanon =D Härlig nattlig läsning! __ Länk |
|
|
Kul! GM gjorde en liknande grej för många år sedan. Microdoft hävdade ju att om bilen utvecklats lika snabbt som datorn skulle en VW i dag gå i 300 000 km/h, få plats i en fingerborg och kosta 0,1 öre. Jag tror att hej bilist snott idén från GM. De sa ju bla. att om bilen utvecklats lika snabbt som datorn skulle man vid krock få upp en dialogruta med frågan "Vill du verkligen utlösa krockkudden?". Bara hoppas på att den funktionen inte finns i idrive. /330 som vill ha en 645 eller 545 med ajdrajv. My Bimmer is my mistress |
|
|
Microsoft ska det ju stå. My Bimmer is my mistress |
|
|
Microdoft, är det någon konkurrent till Wunderbaum? ;) /Wille |
|
|
Wille, huvet på spiken! My Bimmer is my mistress |
|
|
Nån som hört den där historien: "Frågor GM's kundtjänst skulle fått svara på om folk köpt bilar som de köper datorer"? ex: -Välkommen till GM, vad kan jag stå till tjänst med?" -"Min bil, den funkar inte längre, jag köpte den för ett par dagar sedan och nu vill den inte starta längre!" -"Har du bensin i den?" -"Vad är det för något och hur ser jag det?" Jag vet inte riktigt var man kan hitta hela historien, men jag skrattade häcken av mig när jag läste det (särskilt som kompisen jobbar på Apple's kundtjänst och har berättat en del skrämmande saker om folks datakunskaper). |
|
| buskul=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.