AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
4.527

Brutal M Coupe

Sida 2 av 2
har du redan sett hur det blir? eller är det kanske redan klart? bilder!!!

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Hej hej Z3c 4 ever :-)

MH-GTR´s snygga frontspoiler är monterad på min pärla nu , så det är bara sidotrösklarna och luftutsläppen som ska lackas innan det sätts dit , samt så ska bakspoilern modifieras så utblåsen kommer på mitten i stället .

Just nu är han svårkörd för spoilern är bara 6cm från markytan så nya 18´ ATS Racing fälgar/däck är beställda och då ska bilen komma upp någon cm i alla fall :-)

Gissa om jag längar till våren :-))))

Bilder hade jag tänkt sätta ut när pärlan är färdigstylad .. det blir roligare så :-)

Har du något på gång med din Z3 ?

Mvh
Maria

för snygga kjolar spana in denna länk Länk
normallt är veilside väldigt vulgo men just dem kjolarna på Executive Sports Model är supersnygga ( dessvärre tror jag att man måste sätta dem endast i kombination med breddade hjulvalv

Min? jo bara nya 3" - 4 utblås system än så länge. men hej...det är vinter som nalkas, man hinner med det ena och det andra innan vårsolen kommer ;-)

____

PS: 6cm är i alla fall nära den otimala höjden som F1 bilar strävar efter att ha för att få det optimala upforce för att kunna åka ännu snabbare. Det var så Lotus var dominerande på 70 talet utan att dem andra stallen hajade varför dem var så överlägsna...

____

Z3c 4 ever, jag håller verkligen med om att Veilside kjolarna var läckert snygga .... ögongodis :-)))

Mr Hamann
Jag har precis köpt MH GTR´s kolfilbervinge till min bil. Provmonterade den igår. Oj oj oj!!!! :)

// Mr Hamann
Vad kul ! vad har du för färg på din bil ?

Mvh
Maria

Mr Hamann
Den är estorilblå. Vingen finns att beskåda på MH GTR´s hemsida (som du säkert varit inne på). Länk

// Mr Hamann
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.