|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lite funderingar angående en GT som jag har fått erbjudande om att köpa. Info: Import -00, två ägare i Tyskland, hade gått 14500 mil vid import, nu 19500 mil, en ägare i Sverige, fullservad, trasig magnetkoppling till AC, dåliga däck samt en liten rostfläck på höger bakskärm. För övrigt en fin bil med all utrustning utan PDC och elrutor bak. Vad kan denna vara värd? Har alltid drömt om en GT, men tycker att dom flesta har ett högt pris trots höga miltal. OBS! Jag är inte rädd för att köpa en bil som har gått 20000 mil OM den är sevad som den ska. Men detta måste väll dra ner värdet lite? Tacksam för svar! | |
|
Tjenare. Det gick en GT för strax över 100k häromdagen på en bilfirma. Men jag skulle tippa på att din är värd ca 110-120k pga höga miltalet samt skavankerna. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Ja det var väll där någonstans jag hade tänkt mig. | |
| Några andra förslag? | |
| Ingen som har några andra synpunkter? Vad kostar en magnetkoppling till en M3? Är det svårt att byta eller kan man gör det själv? | |
735 |
Utan att vara expert, så tycker jag 110-120 låter billigt, vi pratar ändå om en bil som bara tillverkats i 349 ex, iof inte så jättunik, men iaf.. Gutte har du sett länken innan om den tokrisiga gtn? |
| Lägg till lite pengar o få en fin gt i stället! har en som är i utställnings skick kan släppa den för 160000kr du lär ångra dig om du köper en buske! | |
|
Apropå M3 Gt, är det någon här på forumet som känner till denna GT Länk Ser väldigt fin ut! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.